Változtam

2015.04.09 21:08

Verset írni jöttem én,
A Földnek épp e felén,
Verseimben életem célja,
Már régóta van leírva.

Állatok közt, fényességben,
Szeretetteljes egészségben
Messze a bántó szavaktól,
Ringat majd szalma ól.

Szívem száll majd, mint madár,
Tudom, hogy lesz, ki hazavár.
Földet én bár nem túrok,
Készítek majd sajtot, túrót.

Kecskével, és nem tehénnel!
Egészséges, friss tejecskével
Kínálom majd családom,
Oh, szép egy álom.

,,Merj nagyot álmodni!"
Hát így is teszek, látni.
Nem érdekel, ki mit beszél,
Küzdelmem a szembe szél.

De még tanulmányom folytatom,
Majd ha bizonyítványom megkapom,
Elindulok az úton, és meg sem állok.
Meg nem állok, amíg reményt látok!

Tegyétek ti is így, emberek!
Merjetek, tegyetek, nyerjetek!
Tiszta szívből szeressetek,
Őszinte hangon nevessetek.

Nincs rossz élet, nincs keserű sors.
Csak egy levesbe sok lett a bors!
De attól még ott a hús, a zöldség,
Ha sírsz is kék lesz még az Ég.

A könny fáj, ezt jól tudom,
De a pillangót is meglátom,
Mely elszáll előttem egy pillanatra,
Mindannyiunk gondolkodhat rajta.

15 év, sok vagy kevés?
Fogós egy kérdés.
Szívem dobog, utam van,
Nem élek a múltamban.

Megtanított az élet, nem érdemes:
Mi megtörtént és fájt, nem érdekes.
Tovább kell menni, ha megbotlasz
S így győztes zászlót lobogtatsz.

De akkor is, ha véletlenül elestél,
Állj fel, és felkap a segítő szél.
Tegyetek ti is így, testvérek.
Változás az, miről beszélek.

Változom én is, az év és Gaia,
Ez mindenkinek a maga vitája.
Nem szólhatok bele sem én, sem ő.
Remélem versem még mindig érthető.

Őszinte segítő szándék, mivel írtam
Hisz volt olyan idő, hogy folyton sírtam.
De otthagytam, felálltam, változtam,
S leírtam, látod, e pár sorban.

Mindenki láthatja: Változtam.
Nem fetrengek már árokban.
Elindultam, a hegyre fel,
Hogy álmomat érhessem el.

S most, hogy vége a versnek,
Bár pár rím még kerget,
Nekiesek feladatomnak.
Tudd te is: Mindig van holnap!