Ragyogó Csillag <3

2015.07.28 00:23

Egy Ragyogó Csillag feltűnésére várok.
Egy pár kedves szó Tőle, ez az, mire vágyok.
De az Éj nagy vihart kavar, mit a szél hozott.
Vannak enyhe fényű csillagok, most én sem ragyogok.

Nem értem, hogy miért vagyok hiányos, hisz ,,mindenem megvan".
Van családom, kajám, ágyamon paplan, párna, mégis van hiánya.
Nem a baldahint hiányolom, az űr Bennem van, szívemben él.
Még midnig nem találtam meg, ki utamon végigkísér, s szívem az, mit kér.

Hiányzik a Ragyogó Csillag, mi reményt ad.
Nincs mellettem a Fény, mely mutatja Utamat.
Nincs, kit vígasztalhatnék, ha villámok tombolnak.
Nincs, ki meleltt figyelmem pár percre pihenőbe vonulhat.

Szívemnek fáj látnia a boldog párokat, mert irigy.
Hisz már láttam a Ragyogó Csillagot álmaimban, de nincs itt.
Még nem láttam ugyan arcod, s nem hallottam hangod,
Csak azt tudom, hogy magányosan folytatni képtelen vagyok.

Túl nehéz az út, nincs erőm, értsd meg!
Nem jutok Fényed nélkül messzire, hát szólok Érted.
Szükségem van Rád, Ragyogó Csillagom, jelenj meg, kérlek!
Tudnod kell, hogy szükségem van Rád, de most már tényleg!