Nincs rád szükségem..(dal, ének)

2015.03.11 17:33

Kettős e érzelem
Érzem, vér elem.
Halljuk e láz dalát
De várjuk a Fény korát.
Ez jó lesz nekem
Bár lenne még fejem!
Elveszítve az eszem
Utamat még keresem
Folyamatban ételem
Keserű az életem.
Ellenem ezren,
Velem meg egy sem.
De nem töhetsz meg!
Kiállok ellened!
Adhatsz bármi jót,
Diót, mogyorót.
Nem vagyunk barátok!
Nem vár a családod!
Nem vár az életem,
Ez még kell nekem.
Nincs egyebem,
Csak egy ebem.
Ugat és harap,
Jól odakap!
Menekülj hát el!
Nekem nem kellesz!
Jó lesz ez, meg ez!
Ez itt nem perec!
Kanyarog a sok sor,
Nem érted, boxol!?
Neked, beléd
Szállj tovább, veréb!
Nem vagyok én madár,
Hogy engem átvágj.
Nem érdekel mit érzel,
Ha e sebtől kivérzel.
Nem vagyok rokonod,
Nem vagyok otthonod.
Én nem törődöm teveld,
Nem érdekel: ,,Ki ez, he?!".
Nem érdekel, mit csinálsz.
Kicsi vagy ám hozzám.
Nem érdekel a pofád,
Nem érdekel mi a gáz!
Panaszkodj másnak!
Mindig van más nap!
Mindig előre, s ne hátra!
Mondtam, de hiába.
Menj csak magad után!
Nem érdekel, ki utál!
Példaképed nem vagyok,
Ne hidd, nem én zokogok!
Általában vidám vagyok,
Külsőmön Ti csiszoltok!
Ezzel mondjuk tönkrementek,
De énnekem szép külsőm lett!
Én mondtam: Ne csináld!
De le nem álltál.
Most viseld el,
Megjött a jel.
Nincsen más barát,
Nékem Ő kiált:
A drága Lélektestvér!
Ennyi a végcél.
Nem kell más barát
Csak Ő nem utált!
A drága Lélektestvér
Ennyi, a mércém
Tönkre ment, túlmért.
Mennyi kedvesség!
Jó Ég, mi jön még?
Csak egy a Lélektestvér.
Nem adom senkiért!
Ő engem meg nem sért!
Segíti életem,
Így Ő kell nekem.
Fürödjön örömben,
S ne a Te bűnödben!