Megrendelésre

2015.04.06 16:56

Sokan aggódnak már énértem,
Pedig én ezt is megértem,
Hát legyen meg az örömük:
Ma vidám verset fütyülök.

Itt szalad a kispatak,
Betörve a kirakat.
Nyílnak már a virágok:
Egy méh rám szállott.

Vidám verset írok,
Nem érhetnek kínok.
Ruhámon van piszok,
De most boldog vagyok!

Zene be, világ ki,
Mondhatja bárki;
Fütyülök a rosszakaróimra,
Nem érdekel a kalória.

A napfény mézédes,
Az ég szépen kéken
Űzi el felhőit,
Tengerben sellőit.

Vidámságban kint játszok:
Várnak rám az állatok.
De kértétek, írjak így is.
Nehéz most e rímhegyezés is.

Látoma  versen, kicsit kúrta,
Kicsi csacska; de nem kútba
Való ez az iromány sem,
Örüljön, ki megrendelte.

Hanem most már elég lesz,
Ha ráérek, még zenélek.
Megyek ki a Fénybe én,
Képzelt hegynek tetején.

Ott fogok játszani,
Paripán vágtatni.
A képzeletem határtalan,
Így élek én gazdagan.