Megrendelésre: Gyereknap

2015.04.08 15:29

Gyereknap, gyereknap
E földkerekség vígad,
Rengeteg lúrkó várja,
Elviszi játszani mamája.
Ki ne szeretné ezt így?
Nem soká' ideje van itt,
Azt gyanítom, sok az élmény
Papíron. E verset is kérték.
Oké, megírom én teljes szívből,
Na, de érts az üzenetéből.

Itt ringat a szél, lágyan,
S ragyogó nap jelzi: Nyár van.

Jól hiszem, hisz láttam,
Áruljam el én talán azt:
Tőlem ez már nagyon távoli,
Sajnos felnőttem, bántó így.
Zebra sem marad örökké csikó,
Azonban gyerekeknek, még így jó.
Tollam nem erre való, gyerekesség...
Oly távol áll már tőlem, de miért?
Kalandvágyam könyv nélkül véget ért.

Nem, nem vagyok felnőtt, de elmúltam kicsi
Én életem, és e torta még nekem fincsi.
Lehet, vagyis biztos vannak akadályok,
Kerge kerülendők, és víg átugrálók.
Ülve a homokozóban nem számít
Leszek én a padon, ki figyelni jár ki
Ellenem nincs e ünnep, de nekem
Már nincsen reá szükségem.

 

(Sajnálom, képtelen vagyok nem őszinte verset írni.... :/ )