Megerőszakolták a lelkemet...

2017.06.21 17:57

Mindenki holt részeg, csak az én családom nem

Már elmúlt fél egy, nem tudom, meddig megy.

Ordít a zene, kialvatlanul, csendben sírok.

Kirángattak táncolni, ki a részeg rokonok.

 

Utálok! Utálom a zenéjüket, a táncot!

Tudod mit? Gyűlölöm az egész kibaszott világot!

Nem lehet megérteni, hogy táncolni nem tudok?

Hát az már nem számít, hogy én mit akarok?

 

Az nem számít, hogy végig tiltakoztam,

Persze, mindig az én zeném szar!

Tudjátok mit? Már nem érdekel!

Az álmom egy részét itt temettem el...

 

Most itt sírok, mert megint bedőltem.

Szenvedek, mert megint megtörtem.

Könyörgöm! Csak pihenni akartam, emberek!

De az utamon megint csak elesek, s lesek.

 

A vérem egyáltalán nem egy táncos fajta.

Átkozott legyen mind, ki máshogy akarja!

Csak éljék át, hogy megértsék!

Bár ne hagynám, hogy sebem feltépjék!....