Első rap-em

2015.03.26 19:11

A rap zenében találtam meg magamnak a kiutat
Mondhattok rám bármit, mert nem érdekel, ki ugat.
Nem leszek én marha, ki miattatok sírogat.
Nem vagyok még szabad, de ledobtam a kínokat!

Valamiért továbbra is minden nap engem szidtok
Nem érdekel, mit gondolnak rólam a kis piszkok!
Halálomig mellettem áll az én családom,
És ha mégsem, ott a kedves barátom.

És tudod a tollam sem hagy egyedül,
Ez vagyok én, ki verseibe menekül
E szörnyű világ elől, mely elnyeli
S fájdalom tüzében lassan felemészti...

Mellettem van még állataink hada,
Álmom csak egy jól eldugott tanya
Hol nem zavar senki, ott lehet csak élni,
Akkor fogok a Sorsommal tényleg megbékélni!

A rap zenében találtam meg magamnak a kiutat
Mondhattok rám bármit, mert nem érdekel, ki ugat.
Nem leszek én marha, ki miattatok sírogat.
Nem vagyok még szabad, de ledobtam a kínokat!

Sírni miattuk, ugyan már, minek?
Az életemben szerepük úgysincsen!
Csúfolnak a suliban- jó, tettem érte én is
De el lehetne feledni 7 év után mégis!

Nem vagyok jó tanuló, hagyom az egészet;
Térden állva szenvedem át ezt az évet!
Meglátja még a szálkát is zöld szememben,
De gerendájától nincs szégyenérzetben!

Állandóan zaklat, nem értem miért jó ez neki;
De nem érdekel mit akar - arcába vágtam- ennyi!
Fel sem fogja szerencsétlen, hogy én miket mondok:
Azt reméli tévéjétől lesz egyszer majd boldog...

Mert a lelki érték szemében semmit sem ér
Sajnálom, mert szegény így bizony nem él!
Kesereg a halálon - nem tudja, hova megy a lélek,
Ismerőse egyik sem volt- Ők már hazatértek.

A rap zenében találtam meg magamnak a kiutat
Mondhattok rám bármit, mert nem érdekel, ki ugat.
Nem leszek én marha, ki miattatok sírogat.
Nem vagyok még szabad, de ledobtam a kínokat!

Ledobtam a kínokat, hátam mögött a sárban
Megtalálod őket, sokat párosával.
Az új nap már virradt, itt élek a mában
Fürödjön a franc a múlt sok bajában!

Lelkem minden nap fáj, ezért áldom az Eget:
Nincs olyan műszer, mely kimutatja e sebeket!
Sok embert sokkolna, hogyha mindet látná,
Mért vált lelkem fájdalmam rabjává!...

De kitörök-  börtönöm nem tarthat már fogva
Nem leszek én soha e rendszernek szolga!
15 vagyok, de a  világképem elég nagy
Ész van a fejemben, nem mosott agy.

A rap zenében találtam meg magamnak a kiutat
Mondhattok rám bármit, mert nem érdekel, ki ugat.
Nem leszek én marha, ki miattatok sírogat.
Nem vagyok még szabad, de ledobtam a kínokat!

Lehet, hogy nem tudod, ki az az Angel;
De példaképként választottam én Őt.
Köszönöm hát Neki szívből jövő sorait!
Továbbra is hallgatom sikeres számait.

Sokat köszönhetek még az itt lévő tanároknak,
Mert ha botlásom látták, felállítottak.
Támogatásotokat továbbra is várom:
Lélektestvérem, barátom és családom!

Továbbra is jó estét, napot, reggelt,
Írjátok le lent üzeneteteket!
Példaképem, tisztelettel kérlek,
Írd le, mit javítsak szerinted!