Csillag (<3)

2015.11.16 19:13
Ragyogó Csillag a horizont szélén,
Köd homályában, halványan
Tán látni vélem fényét,
Mit villogtat szívem álmában.
 
A Ragyogó Csillag feltűnik egyszer?
Vagy csak játszik képzeletemmel?
Csak áltat, míg elengedem?
Ó, Csillag, miért nem vagy velem?
 
Miért nem követhetlek vakon?
Hallgatsz, váratsz, bármit tegyek 
Szállsz előttem előlem szabadon 
Nem látod, hogy tönkremegyek.
 
Mig fényedre várok elnyel az árnyék,
Szívem áldozata vagyok, láncon 
Nem tudok szólni: ,, Várj még
Hisz mindenhol a Te arcod látom!
 
Csak szeretnék erről szólni, 
Nem tartalak már fel, 
Nem tudtam már titkolni,
Hogy csendben pusztuljak el."
 
De hang nem jön ki a torkomon,
Közbe szól a nevelt eszem
Mig melletted elmegyek, mosolygok
S még csak észre sem veszel
 
Figyelem a lépcsőt, ha kifelé tartok,
Figyellek, ha látlak, feldobod napom
Még csak felém se nézel vagy hallom
Hogy nevettek, Te és a haverjaid, hagyom.
 
Hagyom, hogy elmenj mellettem, 
Látom, nem tehetek mást. 
Felém se nézel, lehet
De Rád gondolva telnek el éjszakák.
 
Ha az álom igaz, belépsz majd életembe.
Ha remény él, egymásba botlunk,
De ha felém se nézel, remélni nincs értelme.
S kettészakad majd újra a mi utunk
 
Figyelem a Csillagot, ahogy fényét szórja
A köd sűrű eltakarja a képet
De a Csillag fénye a hóba
Megvilágít egy eltévedt léptet. 
 
Magához hív majd egy apró madárkát
Hogy fényével segítse, megvédje, óvja.
,,Minenki megtalálja a párját."
De én Ennek a zsáknak lennék foltja.
 
Én ezt a Csillagot választamám, ha engedné,
Míg nem tekint reám, várok.
Tán egyszer még utánnamszól: ,,Ne menj, hé,
Már itt vagyok, melletted, Látod?"
 
S bár ez maradhat álom,
A reményem él, és életben is marad,
Hogy megtalálom a párom
Itt, a csillagos ég alatt.