Alvók között - megrendelésre

2016.03.10 10:36

Az Élet nehéz, ezt mindenki tudja,

Pedig élni kell, belsőhangod mondja.

Odaadnám érzéseim én most bárkinek

Sötétségében az éjnek én ma elveszek.

Tudom, hogy felelősség, meg feladat alól

Oltalmat a Halál még sosem adott.

Lehet, hogy az éjben elveszek.

Istenem, és mégis csak tovább megyek

 

Már hányszor mondtam pedig, hogy feladom,

Azt, hogy lelkemet is én majd eladom...!

Gyáva lépés lenne, hogy megfutamodom.

A szívem viszont soha el nem dobhatom.

Rengeteg kérdés, kísértés van utamon.,,

 

 

Ki ad mégis erőt? Hol van az énekem?

Itt kell maradnom, itt élem az életem.

Rág ugyan a világ, sebeimből vér csöpög

Álmodozva élem túl, átlépek a kín fölött.

Lyukas fejek megérteni nem tudnak

Segíteni, ebből adódóan nem fognak.

Állj mellém hát Te, ki ezt olvasod:

Gerinctelen férgeket vezérként el nem fogadok!