Bevezető/1 (1)

2015.04.07 09:22

Szerencsére hallgatsz menekülő ösztönödre, s felkelsz. A ruhád egy vékony, zsákszerű, fekete színű tákolmány, de elrejti a tested: nyakadtól a térdedig ér, s karjaid az oldalt lévő lyukakon szabadultak ki belőle. Elindulsz az ajtó felé, a kilincsre teszed fehér bőrű, ápolt női kezed, s kinyitva az ajtót a folyosóra lépsz mezítláb, minek köszönhetően a hideg köveket egyből meg is érzed. A hideg okozta fájdalom megsürgeti lépteidet, s hamar túljutsz a folyosón. Szerencsére a kijárati ajtó felé indulsz el, s nem a mellette lévő folyosók egyikén; így kijutsz az épületből. Egy rémisztő erdőben találod magad: A hideg ködben látszik a sok fa fekete törzse, miknek kék leveleikről vörös vér csöpög a szürke avarra. Megborzongsz a látványtól és a vérszagtól. ,,Merre indulj?" Kérdezed magadban. Jelként küldök egy galambot, mely elrepül fölötted, s a legsűrűbb ködbe repülve eltűnik a szemed elől. Követed a fehér galambot, és ezzel elfogadtál vezetődnek, s vállaltad ennek minden következményét is.
Üdvözöllek hát új életedben, leendő Harcosom!

Kiérve az erdőből rétre tévedsz. 2 ház tárul eléd: egy kicsi, szegényes parasztház, mely előtt egy vékony kecske legelészik, és egy hatalmas, díszekkel teli épület, melynek udvarán 5 hófehér ló, és egy német juhász kutya kergetőzik víg játékot játszva. Reménykedve abban, hogy kaphatsz valami normális ruhát, az egyik házba be akarsz kopogni. Nem tapasztalsz semmi életjelet, néma csönd van.

Ha a szegény házba kopogsz, kattints ide (3)

Ha a gazdag házhoz mész, akkor ez a jó hely(4)